Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hans Gielen - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Hans Gielen - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Hans en Monic

Blijf op de hoogte en volg Hans

08 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

6 juni
Heel lang geslapen, volgens mij om 22:00 naar bed en om 09:00 wakker worden. Reizen kan toch vermoeiend zijn als je elke keer midden in de nacht uit bed moet.
Hier zitten we dus, in de Bali Dream Resort. Wat een gigantische ervaring. Ik werk zelf in de service, en wordt ook afgerekend op de geleverde service, maar de service die hier geleverd wordt, is van het allerhoogste nivo. Iedereen de hele dag bijzonder vriendelijk, ontvangst bij het ontbijt: Good morning Mr Hans and Miss Monica, how are you. Altijd beleefd en geinteresserd, geweldig. Eerste dag lekker uitrusten en heerlijk eten.
's-middags de taxi genomen naar het centrum. Lekker rond gelopen en nog tip voor de vervolgreis gekregen van andere Nederlanders.
7 juni
Een dagje op pad met Andy en Nyla, onze prive taxi met tolk. Om 09:00 vertrokken richting Sanur beach, leuk om gezien te hebben maar verder niets speciaals om over te vertellen. Hiervandaan een bezoek aan de Tanah Lot, een Hindoeistische tempel die gebouwd is op een rots in de zee. Een van de grootste toeristische trekpleisters op Bali, heel mooi.
Daarna op zoek naar de Budha to Budha fabriek. Niemand kent hem hier, dus lang zoeken. Maar uiteindelijk, ergens op het eind van een steegje, kom je dan in een keer op een prive terrein, waar na enig navragen de fabriek zou moeten zijn. We hebben hier de fabriek bezocht, foto's mogen maken en daarna naar de hele chique winkel, dames helemaal gelukkig.
Na de inkopen terug naar het hotel, want we hadden al een afspraak gemaakt voor een massage in het hotel. Zalig wat een verwennerij.
Hierna nog lekker gegeten in het hotel.
8 juni
Paar uurtjes genoten bij en in het zwembad, boekje erbij.
En de hotels uitgezocht voor op Lovina en de laatste op Gili Air. russen in moeten we nog even kijken.
Vanmiddag weer naar Ubud centrum, waar we allebei behoorlijk last kregen van de smog van het onafhoudelijke verkeer.
Nu weer lekker bij onze kamer op het terras aan een cocktail en een biertje.

• 08 Juni 2016 - 19:02

Kees Graumans:

Lekker bezig, drukke planning en af en toe relaxen. Erg nieuwsgierig naar foto's straks!
    Veel plezier

• 08 Juni 2016 - 20:59

Joke En Bert:

Hoi Monic en Hans wij komen net uit het ziekenhuis we hebben de foto's bekeken en ze zijn heel mooi crisa gaat eten koken voor ons LEUK heel veel groetjes en tot horens.

• 08 Juni 2016 - 21:47

Jozef:

Veel tempels bekeken. Doen jullie af en toe een gebedje voor ons.
    In ieder geval GENIETEN

• 09 Juni 2016 - 21:12

Lian Backx:

Wat een mooie verhalen zeg. Een vakantie om nooit te vergeten. Nog lekker genieten daar. Grtjs Kees en Lian

• 11 Juni 2016 - 11:44

Martine.v Tilburg:

Hallo Hans en Monic,
    Wat ,n geweldige reis , ik had het vermoeden dat ik ,n reisverslag zou kunnen vinden ,
    Prachtige foto,s ,en mooie verhalen ,
    ,n Reis waar je over jaren nog van kan nagenieten ,

Gr , Martine

p,s Onze vakantie op Zakinthos was ook erg leuk , en mooi