treinreis - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Hans Gielen - WaarBenJij.nu treinreis - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Hans Gielen - WaarBenJij.nu

treinreis

Door: Monic

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Mei 2016 | Indonesië, Jogjakarta

31 mei,
Vertrek vanuit Hotel El Cavana in Bandubg.
We vonden het niet prettig dat we een dag van tevoren de treintickets naar Yogjakarta niet konden boeken, hadden nog via internet geprobeerd maar dit lukte ons ook niet. Dan maar de volgende morgen voor vertrek, omdat wij allebei erg vroeg wakker waren besloten we om 6.30 even naar het station te lopen, en ja hoor we hadden de tickets in de pocket pfff, terug naar het hotel lekker op ons gemak ontbeten, (ik heerlijke nasi om 7 uur 's-morgens) om half 8 de koffers gepakt en te voet naar de trein. Zo begon onze volgende trip. Het was een adembenemende reis, prachtig, van het drukke Bandung door de prachtige rijstvelden en natuur naar Yogjakarta, aangekomen bij ons geboekte hotel waren we weer aangenaam verrast wat een gezelligheid, lekker uit eten geweest voor wel 2,60 euro (alleen nasi speciaal) en terug komend bij het hotel kregen we een ginger melk, lekker pittig.

• 31 Mei 2016 - 18:39

Jozef En Tonnie:

Hi Globetrotters, het gaat goed. We volgen jullie met veel plezier.
    Googelen wat extra op de plaatsen en hotels die genoemd worden.

gr

• 09 Juni 2016 - 12:40

Mignon:

Hai Hans & Monic,

Wat gaaf! Jullie zijn een rondreis aan het maken door het geboorteland van mijn vader. Ook in zijn geboorteplaats Bandung geweest zie ik. Mijn opa ligt daar begraven.
    Leuk om verslagen te lezen en foto's te bekijken op facebook.

Wens jullie nog een hele mooie reis toe!

Groetjes,
    Mignon